Rezultatele campaniei Kitul Cetățeanului

În activitatea noastră din ultimii 2 ani am promovat implicarea civică prin acțiuni simple, la îndemâna oricui:

  • Am informat privind pericolele la care suntem supuși și noi, oamenii, dar și patrupezii în contact cu materiile fecale nestrânse de stăpâni prin materialele „Strânge după câinele tău”;
  • Am subliniat importanța păstrării unui spațiu minim pe trotuare pentru pietoni prin campania „Parchez nu blochez”;
  • Am încurajat cetățenii să se implice în mod direct în problemele urbane peste care dau în viața de zi cu zi, prin trimiterea de sesizări către instituțiile competente (O sesizare se face mai ușor decât crezi);
  • Am scris articole pe tema asta cu exemple clare de acțiuni ce contribuie la bunăstarea orașului.

Toate aceste acțiuni au venit împreună și s-au conturat în proiectul Kitul Cetățeanului – o campanie de informare și responsabilizare civică.

Kitul Cetățeanului

Foarte simplu, kitul este un plic care conține materiale informative (flyere, afișe și stickere cu mesaje punctuale și simple) ce pot fi distribuite de cetățeni către alți cetățeni sau afișate în zone publice. Tot ce ai nevoie pentru a-ți ajuta orașul!

Am produs 100 de kituri finanțate cu ajutorul Start ONG by KauflandAsta înseamnă că 1500 de flyere, 300 de stickere și 200 de postere „Strânge după câinele tău”, 1500 de flyere și 100 de stickere „Parchez nu blochez”, și 100 de modele de sesizări au ajuns la cetățeni implicați din București și împrejurimi (Mogoșoaia, Voluntari), Brașov, Timișoara și Galați… și de la ei, mai departe la alți cetățeni din oraș!

 

Această campanie ne-a validat dorința de implicare a cetățenilor din București (și nu numai) în a contribui la un oraș mai prietenos pentru oameni, având la îndemână acțiuni simple pe care să le poată face zilnic prin intermediul acestui kit.

Impresii din cadrul campaniei:

Ce urmeaza? Kitul Cetățeanului 2.0!

Vrem ca acest kit să fie cât mai util pentru voi. Așadar, vă rugăm să bifați în acest chestionar materialele din kit pe care le-ați găsit ca fiind cele mai folositoare și cu impact în acțiunile voastre. Puteți să ne lăsați în comentarii orice alt feedback de luat în calcul pentru noua ediție – ce materiale v-ați dori în plus (sau în minus), în ce orașe vreți să extindem campania, ce alte probleme am putea încerca să rezolvăm prin acest kit (prin materiale similare de informare și responsabilizare a cetățenilor), etc. 

Ne poți contacta pe e-mail dacă dorești un kit, te punem pe lista de așteptareMulțumim pentru implicare!

Share: